Check this out

Sunday, May 15, 2016

HANAA THE ONLY ONE BUSY BOOK

Text   : KHUSHARTINI KAMARULZAMAN
Photo : KHUSHARTINI KAMARULZAMAN

I made this for Hanaa end last year. The one and only. It took me forever to finish it, kept delaying due to other things until Hanaa asked me where is her busy book.

She just used this busy book for a while because she knew almost everything already. Too late for her age to use this at that time! Haha.

2 comments:

Mila@Rimbun said...

Agaknya nak kena banyak kut baru diorg ni bizi kan.. akak buat satu untuk Asfa, kejap jer di tengoknya, pastu dicampak2nya jer. periuk n sudip umi jugak di carinya.. adoiiii

Khushartini Kamarulzaman said...

hehe akak asfa tu sesuai lagi.mcm hanaa ni harini dia 4 tahun so dia dah tahu semua yg tini buat ni haha.padan muka mama dia lama giler nak siap.tp sesekali dia ada la dok bawak kehulu hilir buat2 busy dgn busy book ni.hehe.asfa tu nanti naik mesin jahit tu.hihi.