Check this out

Wednesday, February 4, 2015

NEW CUSHION CASES USING KOREAN OXFORD COTTON

Actually saya belum khatam lagi pasal kain2 di Korea ni. Tp ni saya ada jumpa satu jenis kain oxford katanya which is also banyak different types. Memandangkan this pattern is perfect for my house color tone, saya jahit new cushion cases. As for this moment, saya hanya jahit keperluan rumah kat sini dan keperluan saya dan anak-anak. Saya akan share some of my craft materials here, mane tahu kot ada Malaysian crafters who might interested. Boleh saya bawa balik July ni. Oh ye, saya sempat kirim kat kawan kat Malaysia untuk bawa label yg saya tempah kt sana. Label ini adalah pendorong untuk saya menjahit dan berkraf kembali. Saya hanya gunakan label ini untuk craft yang saya jahit di sini.hehe, saja pembakar semangat.hehe.



No comments: